Nervous breakdown

I'm a-havin' a nervous breakdown
A mental shakedown
See my hands, how they shiver
See my knees, how they quiver
My whole body's in a jitter
I'm a-havin' a nervous breakdown


Everytime I see you in my dreams
I see your face, it's haunting me
At night I pray
That soon your face will fade away



Dom här meningarna stämmer väldigt bra in på vad jag har känt till och från dom senaste månaderna. Jag har verkligen haft nervösa sammanbrott flera gånger den senaste tiden. Jag har varit alldeles skakis och hjärtat har nästan hoppat ur kroppen på mig. Dessutom så känner jag att en viss person inte vill försvinna ur mina drömmar. Jag vill inte ha honom i mina drömmar och ändå är han där. 

Förhoppningsvis så går det över, det brukar det alltid göra efter ett litet tag. Jag tycker bara att det är jobbigt att känna på det är viset, det är inte jag liksom.

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0