Oops...

Jag kom på att jag snubblade omkull i badrummet under fredagsnatten och slog i överläppen i handfatet. Så under fredagsnatten hade jag fläskläpp, men nu har jag som tur var bara ett litet blåmärke. Det är ingen som har sagt nåt om blåmärket på min läpp, så det syns nog inte så mycket. Jag tycker att det syns en hel del, men det kanske mest syns om man vet om det. Jag har blåmärken och skrapsår på knäna också, så jag funderar ifall jag ramlade nån mer gång eller ifall det var från den gången.

En kompis till mig berättade för en kille att jag tycker om honom. Tydligen så verkade som om han inte hade fattat att jag tycker om honom. Snacka om att han måste vara blind och döv, om han inte har fattat det. Han verkar ju inte vara så intresserad, så jag lägger nog fan ner skiten nu. Det är lugnt att han inte är intresserad, han är nog inte så mycket att ha i alla fall. För en del säger att vi skulle passa bra ihop och andra säger att han inte är något att ha. På något sätt så tycker väl jag att han är nåt att ha, men jag vill inte tycka om honom. Han är så skum, jag förstår mig inte på honom. Då kanske vi skulle bilda klubb för jag är ju också rätt så skum ibland... haha. Jag har ju gjort bort mig så mycket och uppfört mig konstigt som faaan på senare tid. Men det är för att jag inte riktigt vet vad jag ska göra. Jag är inte så van vid att ha så här starka känslor för någon. Jag vet att jag skulle satsa för att jag inte har något att förlora. Men jag vet inte om det är värt det, han verkar inte vara så intresserad. Så då kan det ju faaan kvitta. Jag får ta och vara nykter ett tag nu eller inte ha med mig telefon när jag dricker.

Puss puss...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0