Soft vecka

Den här veckan är väldigt soft efter att ha jobbat så intensivt en period. Jag jobbade igår och så är jag ledig idag. Sen jobbar jag bara imorgon och på fredag... =)

På torsdag ska jag iväg till Stockholm med mina gamla arbetskamrater. Det ska bli trevligt att umgås med dom lite. Bytte ju arbetsplats för ungefär ett halv år sen.

På fredag blir det tv-spelskväll med Lizzie och co. Det ska bli grymt kul, har inte umgåtts med Lizzie på evigheter. Det blir att spela, frossa i massa onyttigheter och snacka en massa skit... =)

På lördag blir det att dra till Mullhyttan med dom bästa... =) När vi förfestar tänker jag agera lite bartender och blanda en massa goda drinkar. Det var ett bra tag sen som jag gjorde goda drinkar. Jag tycker att det är kul att blanda massa drinkar. Dom andra får vara lite testkaniner och smaka om dom blir goda... hehe. Jag vet att dom kommer att bli goda, jag ska blanda drinkar som jag har blandat förut. Då kanske jag kan använda mig lite av alla mina drinkredskap som jag har hemma. Jag har ju fått en del grejer i julklapp och födelsedagspresent av kompisar. Dom vet ju om att jag tycker om att blanda drinkar och så.

Puss puss....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0