Städat

Idag så har jag jobbat 7-16, det gick väldigt bra att jobba idag. Efter jobbet så har jag städat och tvättat. Så nu ser det mycket renare och fräschare ut hemma hos mig. Det var så extremt smutsigt på golven, vattnet blev ju nästan svart... Jag skulle ha behövt satt upp nya gardiner och dammat bokhyllorna också, men jag får göra det nån annan dag. Jag har städat på balkongen, plockat in möblerna och så.

Jag tycker att det är så tråkigt att städa, det är speciellt tråkigt att städa hemma och på jobbet. För jag städade ju även på jobbet idag. Men jag tycker att det kan vara rät så roligt att städa hemma hos någon annan om det ser riktigt för jävligt ut. För då ser man ju verkligen skillnaden på innan och efter. Jag tyckte att det var ganska kul att städa hos min bror eftersom det såg ut som ett bombnedslag hemma hos honom. Man såg verkligen att det blev städat. Jag städade hos honom för att jag inte klarade av att vara hemma hos honom när det såg ut som det gjorde. Jag har en känsla av att blir jag tillsammans med någon så kommer jag säkert att städa hemma hos honom också fast att jag inte bor där. Speciellt om det luktar illa och är disk & saker överallt. Jag pallar inte med att vara hemma hos någon om det ser för jävligt ut. Speciellt inte om jag är hemma hos den personen väldigt ofta. Det är en helt annan sak om man bara är där en kort stund, då spelar det inte så stor roll. Jag är lite pedantisk av mig ibland har jag kommit på... haha.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0