This week...

Jag har inte skrivit så mycket i bloggen på senare tid. Men jag har inte haft någon större lust med att skriva, så det har inte blivit av att skriva nåt. Men jag ska väl försöka att börja skriva lite oftare igen.

Igår natt så drömde jag om en person som jag känner att jag helst bara vill glömma just nu. Samtidigt som jag känner att det finns nåt där, så känner jag att det aldrig kommer att bli nåt. På något sätt så känns det som om det kommer att hända nån gång i framtiden, men kanske inte just nu. Jag får skita i honom för tillfället och gå vidare. Han verkar inte vara så intresserad eller så är han bara en fegis. Skit samma, jag orkar inte engagera mig just nu. Jag ska leva livet och ha kul. Time will tell the tale...

Igår kväll så umgicks jag med Jenny. Vi satt och snackade lite skit, tittade på tv och käkade lite mat. Det var trevligt... =)

Idag blir det att gå på arbetsplatsträff mellan 13.30-16.30, sen så får jag se vad jag hittar på ikväll.

Imorgon ska jag och Jenny iväg & shoppa på förmiddagen. Sen på kvällen ska vi dricka några drinkar och kanske åka till Motala eller nåt.

Jag kanske ska vara chafför på lördagkväll, men jag vet inte riktigt hur det blir än. Det kanske bara blir att sitta hemma och tråka. Jag tänker i alla fall inte dricka nåt på lördag.

Jag längtar till Rock at Sea, det är bara ett par veckor kvar. Det kommer att bli så grymt kul. Jag hade jätteroligt förra året och jag hoppas på att det blir lika kul i år... =)

Igår fick jag reda på en sak som gjorde mig väldigt glad... =) Det är alltid kul att få veta positiva saker om sig själv... =)

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0