This Weekend

Jag skulle försöka att skriva lite oftare, men jag har varit lite dåligt på att skriva på senare tid. Jag har inte riktigt haft tid eller ork att skriva. Jag har jobbat torsdag-söndag, så det har ju inte hänt allt för mycket dom senaste dagarna.

Igår så var jag chaufför efter jobbet. Snacka om att det var fyllekalas. Det var flera stycken som var väldigt fulla. Festen var ju inte speciellt rockig och jag känner inte så för att jag var nykter. Festen ballade ut väldigt tidigt, folk blev väldigt fulla och en del satt & sov. Festen var typ död redan vid midnatt eller nåt sånt. Efter kl.1 var det typ inget folk kvar. Snacka om att folk inte pallar med att festa, hade jag varit full hade jag kunnat hållit igång till framåt kl.6 på morgonen. Som vanligt så var vi ju kvar sist och det var inget folk kvar. Vi kunde lika gärna ha åkt hem flera timmar tidigare. Men vi var kvar där tills kl.2 eller nåt sånt. Jag kom hem efter kl.3 nån gång. Det är tur att jag jobbade kväll idag, så jag fick sova ut ordentligt.

Nu så har jag varit nykter i 2 veckor och jag ska vara nykter i yttligare 2 veckor till. Jag ska jobba hela nästa helg, så det blir väldigt lugnt. Jag kommer inte ens att vara chaufför eller nåt sånt. Jag kommer inte att åka ut på nånting som det ser ut nu. Men det kanske blir att jag plågar mig själv och är chaufför fast att jag ska upp tidigt varje dag under helgen. Det märks när helgen kommer.

Jag längtar till Rock at Sea just nu. Det ska bli så grymt kul. Förhoppningsvis så lär jag känna en massa nytt folk.

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0