Bra dag... =)

Jag har haft en väldigt bra och trevlig dag. Jag gick upp cirka kl.7 imorse för att jag hade tvättid. Så jag har tvättat och städat idag. Det var så mycket fläckar på golvet, folk som har spillt öl och andra alkoholhaltiga drycker. Jag har bäddat rent sängen också, så det blir gött att bädda ner mig själv sen.

På kvällen har jag umgåtts med Jenny. Vi satt ute i solskenet och snackade om lite allt möjligt. Så käkade vi pizza och sen umgicks vi med Linda en stund. Sen kom Sosso och vi umgicks med henne. Jag gick hem när dom skulle gå till Sosso och glo på film. Jag kände att jag bara ville vara hemma och slappa en stund. Jag ska ju nämligen upp och jobba imorgon. Jag känner att jag är lite förkyld, men jag känner mig inte tillräckligt dålig för att stanna hemma imorgon. Så det blir antagligen att jobba, om jag inte känner mig sämre imorgon.

Jag har bara suttit framför datorn och tv under några timmar nu. Ska väl försöka att diska resten av disken innan jag ska sova.

Det känns gött att inte behöva jobba några delade turer den här veckan... =)

Jag ska jobba i helgen, så det blir lugnt för min del. Det blir nog att bara titta på när andra dricker tror jag, men jag känner inte för att vara bakis på jobbet. Så jag vill bara vara nykter och städad.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0