Charmig as hell...

Jag måste vara väldigt charmig och trevlig när jag är jättefull. För folk som bara har träffat mig en gång vill ha kontakt med mig. En del av dom till och med söker upp mig. Det har hänt mig några gånger under dom senaste månaderna. Jag måste göra ett bra första intryck eller nåt. Jag fattar inte riktigt det eftersom jag har varit väldigt full när jag har träffat dessa människor. Men samtidigt vet jag ju att jag har varit väldigt trevlig och social. Det är inte så ofta som jag är otrevlig när jag är onykter nu förtiden. Förr kunde jag vara väldigt otrevlig mot folk när jag var full. Jag är för det mesta väldigt glad och positiv när jag dricker. Jag blir ju lite av en papegoja på speed när jag dricker. Jag pratar ju hela tiden och är social mot allt och alla.

Jag är på toppen humör idag, det känns som om allt kommer att bli bra. Jag känner mig väldigt positiv och optimistisk idag... =) Jag bara känner att allt kommer att gå åt rätt håll just nu. Jag vet att vissa saker kommer att bli så bra. Sen är det vissa saker som jag inte riktigt vet hur det blir med än, men det ordnar sig nog på ett eller annat sätt. Det som är mening att det ska hända kommer ju att hända, sooner or later.

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0