Det är tur det...

Det är tur att jag inte är långsint av mig. Jag är inte alls arg och ledsen längre. Jag har väldigt lätt för att förlåta folk, jag går inte runt och är skitsur på folk i evigheter. Så jag kommer inte ha nåt emot en del människor, även om dom kanske fortfarande kommer att ha nåt emot mig. Så länge dom inte fortsätter med en massa tjafs, så har jag inget emot dom. Man mår bara dåligt av att gå runt och vara sur på folk. Det är bättre att försöka bli sams istället eller bara släppa alla aggressioner även om man inte vill umgås med folket. Jag kommer inte gå runt och vara arg & sur eller nåt sånt. Jag vill att vi ska vara sams, men sen kanske inte dom vill det och då kan jag tyvärr inte göra så mycket åt det. Shit happens...

Jag vet att folk inte vill att jag ska skriva en massa på nätet. Men det är bara ett fåtal personer som fattar vad jag skriver om just nu. Dessutom så är jag sån att jag skriver mer om folk säger att jag inte ska skriva en massa. För att jag har ju desto mer att skriva om när folk gör mig arg och ledsen. Jag vill uttrycka mina känslor och tankar. Jag vill inte leva i en bubbla och bara samla en massa skit inom mig. Jag skulle ju kunna skriva dagbok som ingen får läsa och det gör jag ibland. Det är ju vissa saker som jag inte skriver i min blogg. Jag skriver ju till större delen om mig själv i min blogg, det är ju väldigt sällan som jag nämner namn på någon annan. Jag är inte en hemlig person av mig, jag är en väldigt öppen människa.

Jag känner mig väldigt psykiskt instabil just nu. Jag pendlar väldigt mycket mellan lycklig och olycklig. Det känns inte som om det finns nåt mellanting. Antingen är jag väldigt lycklig eller så är jag väldigt olycklig. Det pendlar så extremt från dag till dag, jag känner att det är rätt så jobbigt. Men men det blir säkert bättre snart får jag hoppas. Allt brukar ordna sig på ett eller annat sätt. Ibland tar det bara lite tid.

Nu så har jag jobbat 6 dagar och är ledig imorgon & på torsdag. Det ska bli riktigt gött att vara ledig 2 dagar nu, jag har inte varit ledig 2 dagar på raken på cirka 3 veckor. Jag behöver vila upp mig lite nu efter att ha jobbat så intensivt. Jag är nästan bott på jobbet.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0