Fetto

Jag kom och tänka på vad jag och Jenny pratade om i måndags. Jag sa att jag är fet och att jag måste gå ner cirka 9 kilo till för då har jag gått ner 30 kilo. Jenny sa att jag inte alls är fet och jag inte behöver gå ner mer i vikt. Hon tyckte att jag börjar bli besatt eller nåt av att gå ner i vikt. Och att jag kommer att gå ner för mycket i vikt och bli ett anorexiafall eller nåt. Hon tycker att jag börjar gå till överdrift och att jag borde vara nöjd. Men jag vill gå ner 9 kilo till och sen tänker jag inte gå ner mer i vikt. Vill jag fortfarande gå ner mer i vikt när jag har gått ner dom kilona, då har jag börjat fått stora problem och då får nån gärna stoppa mig. Jag ska ha gått ner 9 kilo innan årets slut och jag tror att jag kommer att lyckas.

Jag börjar faktiskt bli lite besatt av att gå ner i vikt. Jag tänker konstant hela tiden på vad jag äter. Jag mår väldigt dåligt om jag har ätit väldigt onyttigt nån dag. Det lustiga är att jag har druckit mycket alkohol under sommaren ändå har jag gått ner i vikt under sommaren. Jag vägde 63-64 innan sommaren och nu väger jag 60. Om jag inte hade druckit alkohol så skulle jag nog ha gått ner mer. Jag får försöka att inte dricka alkohol mer än en gång per månad ett tag framöver nu. Jag ska jobba så mycket helger nu, så det blir ju inte att jag dricker så mycket då. Jag får nog ta att vara chafför mer än att supa, jag vill nämligen gå ner i vikt.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0