Fredagskvällen...

Det blev inte riktigt som planerat igår. Jenny svek ju som vanligt, så det blev inte att umgås med henne. Jag blev chafför åt Lotta, Pata, Martin och Marcus istället, vi åkte runt i Martins 240. Jag hade ingen större lust att bara åka runt en massa hela kvällen, jag vill att vi skulle ha nåt mål med våran resa. Men det blev som jag trodde att vi bara åkte runt och runt och runt. Ja, sa att jag inte ville köra om vi bara skulle åka runt hela kvällen. Men Martin sa att han skulle vara chafför åt mig nån annan gång. Men nu har han backat ur det för att jag inte orkade köra till Brändåsen igår. Klockan var faaan halv 3 på natten och jag hade varit uppe sen kl.6 på morgonen. Jag var faaan jättetrött och jag hade känt mig trött i flera timmar. Jag hade redan viljat åka hem vid kl.00, men jag var schysst och körde en liten stund till. Jag körde faaan rätt så sent, så jag blir lite förbannad om han inte ställer upp och kör på mig nån gång.

Jag vaknade kl.9 idag, men jag gick upp typ nyss. Jag behövde verkligen sova ut. Jag har jobbat dag 4 dagar och inte sovit mer än 4-5 timmar varje natt. Sä det är så gött att ha sovmorgon idag och imorgon.

Får se om det blir att jag är chafför ikväll eller inte. Det är ju inget säkert med det. För min del gör det inget om det blir att jag stannar hemma istället. Det skulle vara kul att komma ut och träffa lite folk, men det skulle bara vara gött att vara hemma och slappa också. Det är ju inte säkert att det är så kul i alla fall.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0