Friday...

Igår på dan så var jag och röstade, så nu är det avklarat. Då slipper jag göra det imorgon efter jobbet, det känns skönt. Jag jobbade 14-21.30 igår och idag ska jag jobba 13-21. Sen så är det bara 3 dagar kvar att jobba, det känns skönt.

Igår kväll var jag chafför en sväng till gruvan. Det var inte så speciellt roligt, men roligare än att sitta hemma och glo. Vi var inte i gruva så speciellt länge, vi var bara där två timmar. Det kändes lite segt att sitta där nykter när alla andra drack.

Det känns som om alla mår väldigt dåligt just nu av olika anledningar. Jag hoppas att alla kommer att få må bättre snart. Jag känner själv att jag inte riktigt är på topp, men det ordnar sig. Jag kan känna mig jättelycklig vissa dagar och andra dagar känner jag mig jättedeppig, det går upp och ner som en berg och dalbana just nu. Jag tänker för mycket på en massa saker hela tiden. Jag vet att en del saker kommer att ske förr eller senare, men jag har inte tålamod att vänta. I just know that it's meant to be...

Jag ska inte gå och gömma mig i alla fall. Det skulle vara enklast att bara gömma mig från allt som får mig att må dåligt. Jag känner att jag inte pallar med vissa saker, men jag vill inte att vissa saker ska hindra mig från att göra det som jag vill göra. Jag får vara stark och ta itu med det som är jobbigt. Jag kommer inte ha nåt liv om jag inte gör det. Men jag känner att jag inte orkar, mina krafter börjar ta slut. Jag måste tänka positivt och försöka få bort onda tankar. Life has a way of working itself out...

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0