Fyllekalas igen for fuck sake...

Igår (fredag) så var det ju riktigt jävla fyllekalas hos mig. Jag drack och jag drack och jag drack, men ändå kände jag mig inte full förens efter typ kl.2 på natten. Jag hade ju sex dejt igår, men det sket sig ju bokstavligt talat. Han fick ju inte upp den, sen hitta jag annat ragg & han ville ju ta den där bak och det var jag nämligen inte sugen på. Så jag sa hej och tack, vill du bara det så vill inte jag vara med. Så jag är typ fortfarande oskuld... hehe. Men det var faktiskt jävligt kul igår på vissa ställen under kvällen. Vi snackade en hel del om killar som är osäkra och har dåligt självförtroende som nämligen bara lyssnar på allt skit som deras idioter vänner säger till dom.

Idag så har vi varit och sett The Baseballs i Degerfors. Det var grymt kul... =) Sen när det var slut så åkte vi till Hällabrottet en sväng, men vi var inte kvar där så länge. Eftersom chaffören var trött och ville hem & sova. Hade jag fått bestämma hade vi stannat kvar där en stund, men jag har ju nämligen inget att att säga till om. Dessutom vet jag hur det är att vara chafför och bara vilja åka hem. Så det var ju bara att sätta sig i bilen och vara en snäll flicka.

Nu sitter jag och efterfestar med mig själv än så länge. Det ska antagligen komma några vänner hit och hålla mig sällskap snart. Alla som var med i bilen mådde typ dålig eller skulle sova. Så det är ju som vanligt att det är bara jag som är på party humör in på morgonen. Det spelar ingen roll när jag börjar supa på dan, det är alltid jag som går & lägger mig sist nu för tiden.

Jag gjorde massa dumheter igår, men idag har jag varit städad & skötsam av mig. Jag tänker fortfarande på en viss idiot, men det börjar faaan svalna. Det känns faktiskt jävligt gött. Jag vill inte gilla nån som inte gillar mig.

Sup och svälj... trevlig helg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0