Helgen fixad...

Jag vet vad jag ska hitta på i helgen. Först och främst så blir det ju att jobba imorgon 7-16.30, lördag 15-21.30 och söndag 16.30-21. Men jag ska även hitta på lite roliga saker också... =)

Imorgon efter jobbet ska jag umgås med Jenny. Vi får se vad vi hittar på för nåt kul. Vi ska väl antagligen titta på film, men det kanske blir att vi hittar på nåt annat också. Vi får la se vad vi kan hitta på för sköj. Vi ska i alla fall vara nyktra hur som helst. På lördag kanske jag ska vara chafför, får väl se hur det blir med det. Det märks väl om jag är chafför eller inte. Det skulle vara kul att komma ut på nåt även om jag är nykter och städad.

Det lustiga är att jag inte är sugen på att festa fast att det snart är helg. Men det blir ju att festa om cirka 2 veckor, det ska bli grymt kul. Får jag hoppas i alla fall, men det blir alltid kul när man festar med dom bästa... =)

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0