Herrbesök inatt...

Inatt så hade jag herrbesök och nej det är inte som ni tror. Jag låg inte med någon eller nåt sånt. Jag hade besök av 2 killkompisar eller vad man ska säga. Dom hade druckit några öl och undrade om dom fick komma förbi en sväng. Jag skulle ju upp tidigt idag och jobba, men jag tänkte att det är kul om dom kommer förbi en liten sväng.

Den ena av dom höll ju på och somna när han var här. Och den andra var väldigt närgående. Han smekte mig på ryggen och på benet. Jag kände att det var lite smått obehagligt eftersom jag inte var intresserad, men jag vill inte vara otrevlig och säga att han skulle sluta. Jag tyckte att det var lite irriterande att han satt så himla nära mig, jag vill ha mitt utrymme. Jag vill inte att folk ska sitta typ på mig när dom pratar med mig. Sen när dom skulle gå så ville han ha en kram och det fick han. Men så frågade han om han kunde få en puss och då sa jag nej. Den andra killen fick också en kram av mig. Sen så kramade den andra om mig igen och frågade om han fick en puss, men det blev nej igen. Men han fick pussa mig på kinden 2 gånger. Jag vill nämligen inte hålla på med någon just nu. Jag vill visa att jag inte är någon slampa och ligger med allt & alla. Jag vill visa att jag är en trogen person av mig, att jag inte skulle vara otrogen om jag är i ett förhållande. Jag vill inte hålla på med någon om det inte är seriöst. Jag är rätt så trött på att bara ligga runt hela tiden, jag vill ha något mer seriöst just nu. Jag skulle kunna hångla med någon på fyllan och så, men jag tänker inte ligga med någon på ett tag nu. Om det inte är med någon som jag tycker väldigt mycket om vill säga... =P

Puss & kram...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0