I'm totally fucked up

Jag är fan inte som jag borde vara, min hjärna funkar inte som den ska. Jag borde ju fatta en massa saker som jag inte fattar, om ni fattar vad jag menar. Allt kommer att ordna sig på ett eller annat sätt. I know that it will, 'cos somehow I'm fucking wonderful... =)

Jag längtar efter att festa just nu, jag har inte druckit en droppe alkohol på 1 1/2 vecka nu och jag måste vänta yttligare 1 1/2 vecka innan det blir att festa igen. Sen blir det att vara nykter i 2 veckor igen och sen blir det att festa igen förhoppningsvis om det inte blir ändrade planer. Men efter det så blir det nog att vara nykter i en månad skulle jag tro. Men det kommer att bli värsta fyllekalaset då... =)

Jag sitter och glor på "Kungarna av Tylösand" just nu. Dom är faaan inte riktigt kloka, men samtidigt så vet jag ju en del i min vänskapskrets som också är helt crazy på fyllan. Men dom är ju inte med på TV och visar sina tokigheter. Jag fattar inte att dom visar när dom knullar på TV. Jag vet ju att jag också har gjort en del dumheter när jag har varit onykter, men som tur är så är det ju inget som visas på TV. Jag har ofta haft ågren efter jag har festat, jag skulle ju ha ännu värre ågren om det skulle ha visats på TV också. Även fast att jag har en del ågren ibland, så står jag för allt jag gör och jag har inga problem med att berätta om saker jag har gjort. Jag är totalt ärlig, jag har inget att dölja.

Gillar inte folk mig för den jag är, så är det deras problem. Jag kommer inte att ändra mig för någon, folk får ta mig för den jag är. Jag är lite speciell och det är så det ska vara. Skäms dom för att vara i min närhet, då har dom fan problem. Det är ovanligt att träffa en så ärlig person som mig, även om folk frågar mig jobbiga frågor så är jag ärlig och säger som det är. Så vill nån veta nåt om mig, så är det bara att fråga mig. Jag kommer inte att ljuga, jag kommer att svara ärligt.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0