Inget socialt liv...

Jag kom precis på en sak. Jag har knappt haft nåt socialt liv utanför jobbet den här veckan. Jag har ju typ bara träffat arbetskamraterna och dom boende. Jag har inte haft ork eller lust till att umgås med någon efter jobbet. Tiden efter jobbet har bara runnit iväg, jag har inte haft tid att umgås med någon. Jag får vänja mig vid att inte ha tid för folk ett bra tag framöver. Jag ska ju nämligen jobba konstant hela tiden. Det kanske finns lite tid här och där som jag kan klämma in lite socialt umgänge om folk har tid med mig då. Det är ju inte säkert andra har tid när jag har tid. Det märks väl...

Imorgon ska jag i alla fall se till att orka vara social. Sen så kanske jag får se till att vara social på lördag också. Jag är ledig på måndag, får se om det är någon som har lust att hitta på nåt då. Annars får jag väl roa mig själv på bästa sätt. Efter måndagen så ska jag ju jobba 8 dagar, så jag kommer nog inte ha så mycket ork till att umgås med någon. Jag kommer att jobba dag på tisdag, kväll onsdag-lördag och dag söndag-tisdag. Sen så är jag ledig på onsdagen, jobbar kväll torsdag, delad tur fredag, dag lördag, kväll söndag och dag måndag. Sen är jag typ ledig 3 dagar, men den första av dom dagarna är det APT. Så då blir det att gå till jobbet 3 timmar, så det är ju inte allt för ansträngande skulle jag tro. Jag kommer typ att bo på jobbet den närmsta tiden... haha. Jag vet i alla fall vad jag ska göra den närmsta tiden. Jag har ju inga pengar till att göra nåt kul i alla fall, så då kan jag ju lika gärna jobba.

Puss & kram...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0