Irriterande som faaan

Jag är lite irriterad just nu för Facebook funkar inte som det ska när jag går in på det idag. Det bara fuckar sig hela jävla tiden, jag hoppas att det funkar bättre imorgon.

Usch, jag drömde värsta mardrömmarna inatt. Jag drömde att hela familjen var på en rundtur på nåt ställe där vi gick ner för värsta smala och läskiga trappan ner i underjorden. Det hände en massa läskiga saker där. Dessutom så kändes det som om någon eller nånting tryckte ner mig i sängen och höll mig fast. Det kändes så extremt verkligt. Jag måste ha drömt, men samtidigt kändes det som om jag var vaken och tittade nånting i ögonen. Det kändes så skumt, för det kändes som om jag sov samtidigt som om jag var vaken. Det var skitläskigt. Jag slog som faaan på vad det än var på min mage. Jag tyckte att det såg ut som en katt, så jag funderar på om nån av mina katter låg på min mage. Att det var därför som det kändes som om någon tryckte ner mig i sängen. Men jag vet inte. Jag vaknade av att Daisy hoppade över mig och la sig brevid mig. Jag var alldeles svettig när jag vaknade. Jag drömde att jag skrek som faaan, skulle inte förvåna mig om jag skrek i verkligheten också.

Jag hatar att drömma mardrömmar, jag gör det emellanåt och det brukar kännas så himla verkligt. Det är så jävla läskigt. Så jag har inte sovit allt för mycket inatt.

Jag har jobbat 7-16 idag. Efter jobbet var jag bara hemma och åt. Sen gick jag ut på promenad i det soliga höstvädret i över en timme. Det var jävligt gött att komma ut och röra på sig. Det kändes så skönt att gå runt i mina egna tankar och funderingar en stund. Jag tänker så extremt mycket när jag är ute och går & lyssnar på musik. Jag är helt i min egen lilla värld.

Får försöka att gå ut en sväng imorgon med. Det är bra att vara ute och röra på sig ibland.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0