Jag skiter i det...

Jag skiter fan i att städa idag, har ingen lust. Jag förtjänar att bara ta det lugnt och njuta av att vara ledig. Jag har jobbat så mycket, så jag kan ta det lugnt nu när jag är ledig utan att få dåligt samvete. Jag får ta och städa efter att jag har jobbat i helgen. Jag är ju knappt hemma i helgen så jag kommer ju inte märka av att det är smutsigt hemma i alla fall. Dessutom så är det ju ingen som ska komma och hälsa på mig, så det är ju ingen annan som kommer att störa sig på det heller.

Solen skiner, det är ju helt underbart... =) Så det blir nog att gå på en promenad om ett litet tag tror jag. Jag var på promenad igår kväll. Jag är bra lustig ibland, jag vandrade omkring där det var totalt jävla mörker. Det är bra att träna upp mörkerseendet... haha. Jag kan vägarna utantill, så jag behöver inte se vart jag går för att hitta. Fast det var extremt mörkt så såg jag ändå vägen på nåt sätt, så jag är helt värdelös på att se i mörker.

Puss & kram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0