Jag vet varken ut eller in...

Jag var chafför igår till Ormesta, det var en rockabillyfest där. Jag körde på Mari, Sussi, Olle och Tony. Det var väl helt okej där, men det kunde ju ha varit roligare. Det är inte allt för roligt att vara nykter när alla andra dricker. Man kan ju ha roligt utan att dricka, men varför chansa? Det lustiga är att jag inte var så trött som jag trodde att jag skulle bli av att köra igår. Det gick faktiskt väldigt smidigt att köra, jag var mycket tröttare i fredags när jag körde Martins 240. Jag kom hem ungefär kl.3.30 inatt, så det blev inte så extremt sent.

Jag blev lite glad av ett samtal jag fick igår. Jag hade inte hört från honom på länge, så det var kul att han ringde. Han sa att han inte hade glömt bort mig, han har bara haft så mycket att göra. Får väl se om det blir att träffa honom nån gång framöver.

Mina känslor för en viss person hade börjat svalna lite grann, men nu vet jag inte längre. Jag hade tänkt att försöka gå vidare och inte hänga upp mig på honom längre. Jag vill liksom inte gilla någon som inte gillar mig tillbaks. Jag vet ju inte vad han känner för femöre. Men jag litar inte på att någon kan tycka om mig och vilja ha mig. Jag har blivit sviken och fått mitt hjärta krossat för många gånger. Mitt stora problem är ju att jag alltid får känslor för killar som inte vill ha mig och dom killar som vill ha mig vill inte jag ha. Jag skulle lätt kunna hitta nån att vara tillsammans med, men jag vill inte vara tillsammans med någon jag inte har känslor för. Jag har inte så lätt för att få känslor för någon just nu. Men det kan ju bero på att det är en person som snurrar runt i mina tankar hela tiden. Jag har ju haft känslor för honom till och från i flera år och jag fattar inte riktigt varför. Han har ju inte direkt varit speciellt snäll mot mig emellanåt.

Alla säger att vi skulle passa väldigt bra ihop och det skulle vi säkert. Men jag tror att det inte kommer att ske nåt nu i alla fall. Han verkar ju inte vilja ha nåt med mig att göra. Men det lustiga är att han tydligen säger att jag inte vill ha honom. Är han blind eller nåt??? Jag visar ju tecken på att jag gillar honom hela tiden och alla vet ju om att jag gör det dessutom. Oki, jag kanske typ ignorerar honom och inte hälsar på honom ibland. Men det är för att jag inte vet vad han tycker om mig och jag är väldigt blyg & nervös i hans närhet. Och så kan det bero på att jag är lite sur över att han inte svarar när jag hör av mig till honom. Jag blir ju lite smått svartsjuk när han håller på med andra, så jag har tänkt att inte hålla på med någon den närmsta tiden. Jag vill visa att jag tycker om honom och inte vill ha nån annan. Jag vill ju inte hålla på med någon annan i alla fall. Jag tror att jag måste vara lite på, om det ska hända nåt. Det värsta är att jag är så rädd för att bli dissad. En del säger att han säkert tycker om mig, det är bara det att han är blyg. Jag är ju så jävla feg, så jag kommer inte våga att stötta på honom. Det spelar ingen roll om jag är nykter eller full, jag kommer inte klara av det. Men jag måste försöka på ett eller annat sätt.¨

Gonna make you mine, Doesn't matter what it takes...

Det värsta med mig är att jag vill ha någon jättemycket när jag inte har dom. Men när jag har dom så är det oftast inte lika intressant längre. Jag gillar att jaga, men inte att fånga på nåt sätt. För det var så för några år sen. Jag vill ha en viss person jättemycket innan han var min. Men sen när han var min ville jag inte ha honom längre. Men samtidigt kanske inte det gäller om jag verkligen hittar någon som passar mig perfekt och som jag verkligen älskar över allt annat. My one and only...

Puss & Kram...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0