Läs inte då...

Om en del inte tycker om vad jag skriver i min blogg, så behöver ni faktiskt inte läsa. Det är ingen som sätter en pistol mot erat huvud och tvingar er att läsa. Jag skriver vad jag känner för att skriva och så är det bara.

Jag är ärlig och skriver exakt vad jag känner för att skriva för stunden. Jag är en väldigt öppen person och jag tycker om att skriva om saker som sex & sånt. Tar jag upp ämnen som är för känsliga för er, så behöver ni inte läsa min blogg överhuvudtaget. För jag är inte den som är den, jag är med på allt bara det inte gör ont... =) Jag vågar skriva om saker och ting på ett sätt som många andra inte gör. Jag kan vara lite skrytsam ibland, men det är sån jag är. Accepterar inte folk mig för den jag är, så är det deras problem & inte mitt. Jag tänker inte ändra mig för någon bara för att passa in i någon annans jävla pryda mall. Jag kan vara lite för öppen om en del saker, men det är sån jag är. Det går inte att göra så mycket åt. Retar jag upp en del folk, så är det faaan dom som har problem.

Jag är lite special edition och det är så det ska vara. Jag gillar att inte vara som alla andra. Det kan inte vara allt för kul att vara tråkig och ha en jävla pinne uppstoppat i arslet hela dagarna. Det verkar som en del inte kan acceptera att folk bara har kul och lever livet. Jag lever mitt liv på mitt sätt, ni kan leva era tråk liv på erat sätt. Gillar ni inte att jag är bäst, öppen, ärlig, skrytsam, generös, lite fjortis etc så kan ni fan dra åt helvete. Jag är bara mig själv... =P

Over and out...

P.S. Jag har aldrig påstått att jag är mogen. Vad är det för kul att vara det egentligen? Snacka om att livet blir tråkigt då. Fast jag är ju väldigt mogen och ansvarsfull på jobbet, men inte annars... =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0