Ledig imorgon... =)

Snacka om att det ska bli gött att vara ledig imorgon. Nu har jag jobbat 6 dagar, så är jag ledig imorgon och sen jobbar jag 8 dagar. Jag jobbade bara 16.30-21 idag, så det var riktigt soft. Det är så extremt lugnt på jobbet för tillfället, så det var lite segt emellanåt. Det kändes som om jag jobbade mer timmar än vad jag gjorde. Men det gick väldigt bra att jobba idag. Det var faktiskt riktigt kul att jobba. Får se vad jag hittar på för nåt imorgon, men det blir antagligen att bara ta det lugnt. Jag har ju jobbat en hel del på senare tid. Plus att i helgen har jag ju haft ett extra jobb med tanke på att jag var chafför åt fyllon både i fredags och igår.

Det känns lite trist att jag ska jobba nästa helg också med tanke på att jag egentligen skulle ha varit ledig då. Men men det går nog bra skulle jag tro. Det blir nog väldigt lugnt, jag kommer nog inte att vara ute på någonting då. Jag jobbar ju kväll fredag & lördag och dag på söndag. Det blir väl att gå och rösta efter att jag har jobbat på söndag. Egentligen bryr jag mig inte om politik överhuvudtaget, men jag tänkte att jag skulle rösta i alla fall.

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0