Lycklig som få...

Jag kom på att jag faktiskt har fått erbjudande från 4 stycken om att ligga den senaste veckan. Men den fjärde hade jag ju faktiskt sex med, men det kunde ju ha kvittat. Det kändes som ett stor misstag, men samtidigt så ångrar jag det inte i alla fall.

Men jag kommer antagligen att ha sex i helgen om det blir som jag har tänkt mig... =) Jag har nämligen gjort upp en del planer. Det finns någon som jag kanske kommer ha sex med och blir inte det av så kanske det finns någon annan... =P

Jag har på så himla bra humör idag och jag har sån energi hela tiden. Det är lustigt att jag har sån energi när jag jobbar så extremt mycket och har ont i halsen. Jag blir nog inte sjuk för jag har bara ont i halsen och ingen annanstans. Jag har haft värsta överskottsenergin i en vecka nu... =) Den här veckan har jag varit väldigt duktig på jobbet... =)

Det värsta är att pappa inte mår bra just nu. Jag hoppas att han kryar på sig. Det lustiga är att jag är faaan i min egen lilla värld för jag hade helt glömt bort att han var dålig när jag vaknade imorse. Det var inte förens jag såg att jag hade fått sms från Carina som jag kom på det. Jag har så extremt mycket som snurrar runt i mitt huvud just nu.

Jag tycker att det är många saker som är lustiga just nu. Jag fortfarande lite fundersam på en hel del saker som har hänt den senaste tiden. Men men jag lever mitt liv och har kul, jag skiter i alla som inte accepterar mig för den jag är. Skäms folk för att umgås med mig, så är det deras problem och inte mitt...

Puss & kram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0