Måndag idag då

Idag blir det mest bara att ta det lugnt och softa. Jag ska väl antagligen umgås med Jenny en sväng. Det märks väl om hon hör av sig sen eller inte. Men jag tror nog att hon ringer om en stund. Hon skulle bara packa, duscha och äta. Hon ska ju nämligen åka till Turkiet. Mamma och Lennart ska också åka till Turkiet, men dom åker nästa vecka.

Jag måste ta och städa ur min bil sen tror jag. Det ser ut som om folk har festat i den, men det kan ju bero på att folk har gjort det... hehe. Det ligger tomma flaskor och annat i den.

Shit va jag är rastlös just nu. Funderar på att göra nåt, men jag vet inte vad. Jag kommer säkert på nåt...

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0