Mörkt

Det känns lite trist att behöva jobba i helgen, men samtidigt känns det bra. Det händer nog inget speciellt i helgen i alla fall, så då kan jag ju lika gärna jobba. Jag skulle ju egentligen varit ledig denna helg. Men det känns bra att jag jobbar många helger nu för då gör jag inte en massa dumheter.

En del saker ser så mörkt ut just nu. Jag ska nog gå tillbaka till min första plan att lägga allt på is. Det känns som om det är bäst just nu. Jag har sån beslutsångest hela tiden. Samtidigt som jag vill, så vill jag inte. Det som en viss person skrev för flera år sedan stämmer så jävla bra. Om jag kunde skulle jag gömma mig för hela världen ett tag, så folk får funderar på vart jag har tagit vägen. Men jag vill vara ute och ha kul. Jag vill inte bara sitta hemma och glo hela tiden.

Jag har börjat funderar på att vara nykter nästa helg, men jag vet att mina kompisar inte blir så glada på mig om jag bara är med och är nykter. Så det blir väl att dricka lite grann, men jag tänker inte dricka så mycket.

Puss puss...

Kommentarer
Postat av: Lotta

Nääää. Du får inte gå och gömma dig!!!

Vem ska jag då leka med =( Snyft...

2010-09-17 @ 11:23:59
Postat av: Anonym

Idag är det internationella var-snäll-mot-en-utvecklingsstörd-dagen.Så skriv till en efterbliven vän som jag just gjorde. Det värmer. Det spelar ingen roll om du slickar på lycktstolpar, ligger med djur eller ibland skiter ner dig. Fortsätt kämpa. Du är speciell :)

2010-09-17 @ 13:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0