Never happy...

Jag får aldrig vara glad nån längre tid. Jag var verkligen på toppenhumör i lördags. Det var så många saker som gjorde att jag mådde väldigt bra. Sen så blev jag utpekad som syndabock för saker som inte har ett skit med mig att göra. Peka fingret åt det rätta hållet istället. Jag försökte få dom att fatta, men dom lyssnade ju med arslet. Dom kan inte skylla ett skit på mig, jag kan inte rå för att en viss person skiter i allt i sitt liv.

Det är så schysst att förstöra min kväll, tack så jävla mycket. Jag var väldigt ledsen och arg i lördags. Men allt känns mycket bättre nu. Jag blev ledsen över en annan sak i lördags också. Men jag börjar tänka att det inte är någon idé längre, det spelar ingen roll.

Jag skrev en del idiotiska saker på Facebook när jag var som mest ledsen och arg. Jag använder lite starka ord när jag är upprörd, jag menar dom på ett helt annat sätt än vad jag skriver. Jag kommer inte att dö eller i alla fall inte just nu vad jag vet. Jag skulle ju kunna bli påkörd imorgon, det vet man ju aldrig. Men jag kommer inte att ta mitt eget liv, jag skulle aldrig göra det. Men när jag är ledsen och arg så känner jag inte för att leva och att alla typ hatar mig. Men när jag har slutat vara ledsen så känner jag inte så längre. Jag kommer över saker väldigt fort, jag är upprörd en liten stund sen mår jag bättre. När jag skriver att folk ska gå och dö, så är det mer att dom är döda för mig men inte i verkligheten.

Jag fattar att folk tycker att jag är ännu mera psykfall nu än förut, men jag tror jag överlever det. Folk behöver inte tycka om mig, det viktigaste är att mina vänner gillar mig och bryr sig om mig. Resten spelar egentligen inte så stor roll. Vill dom tro en massa saker istället för att ta reda på fakta så är det deras problem.

Jag har märkt att folk inte tål att jag är så ärlig som jag är, men ärlighet varar längst. Det bara är så...

Jag har bestämt mig nu för att vara nykter fram till Rock at Sea. Jag känner att det är lugnast så, det lir så mycket trassel när jag dricker. Även om det som hände i lördags inte har så mycket med alkoholen att göra överhuvudtaget. Eller rättare sagt det hade inget att göra med att jag drack alkohol. Det var ju inte jag som drog upp en massa grejer på fyllan. Jag kanske dricker nån gång innan Rock at Sea, men som det känns just nu så blir det nog inte det.

Jag skulle bara dricka lite grann i lördags, men jag var ju typ fullast av allihopa. Jag tål ingenting sen jag gick ner i vikt, jag drack inte så mycket och ändå blev jag skitfull. Jag ramlade omkull flera gånger, så jag har ont i hela kroppen och har blåmärken överallt. Men det lustiga är att jag inte var bakis igår. Jag jobbade 14-21.30 och det gick jättebra... =) Dessutom så är en del saker som en dimma från i lördags, jag hade glömt bort att jag hade lovat en del saker och redan frågat om en del saker. Jag var ju så full att jag glömde bort saker jag tänkte säga och göra i lördags, men det är nog lika bra att det inte blev av.

Jag har inte haft tid att städa efter förfesten i lördags. Så det står öl och ciderburkar i  hela köket. Det är kladdigt på hela vardagsrumsgolvet och det luktar fylla som faaan. Så jag måste ta itu att städa lite tror jag... hehe. Jag har jobbat 7-16 idag, så jag är rätt så trött. Jag vet inte om jag orkar städa nu. Jag är ledig onsdag och torsdag, så jag får försöka att städa då.

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0