Partyhumör...

Jag har känt mig på partyhumör både igår och idag. Så jag tror att det kan bli att dricka lite grann nästa helg jag är ledig och sen vara nykter fram till Rock at Sea. Jag jobbar ju en hel del helger, så det blir automatiskt att jag är nykter i en månad sen. Jag ska väl försöka att inte dricka så mycket nästa gång, men jag vet ju hur det brukar bli med det. Säger jag att jag ska dricka lite, då brukar det bli att jag dricker mycket... haha.

Idag har jag och Lotta varit iväg & shoppat lite grann. Det var kul att göra nåt annat än att jobba. Jag har ju knappt lämnat Askersund överhuvudtaget dom senaste veckorna.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Jag känner att jag bara vill sitta och ta det lugnt en stund. Måste ta itu med att städa antingen idag eller imorgon. Jag tror att det blir imorgon, jag känner inte för att städa just nu.

Puss puss... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0