Problem???

Jag har tänkt att gå ner cirka 8 kilo till och jag är helt besatt av att gå ner i vikt just nu. Jag går på massor med promenader för att försöka att bränna kalorier. Jag tänker på allt som jag stoppar i mig just nu, men det har jag ju gjort i över ett år nu. Men det känns som om jag är ännu mer extrem med det hela just nu. Jag mår jättedåligt när jag har ätit eller druckit nåt med mycket kalorier i. Jag känner mig jättetjock fast att jag egentligen inte är det. Jag känner mig fet och ful just nu, jag vill gå ner i vikt och må bättre.

När jag har gått ner dom sista 8 kilona då vill jag inte gå ner mer i vikt. Men om jag fortfarande vill gå ner i vikt, så vill jag att någon ska stoppa mig. För då börjar jag få riktigt stora problem. Jag känner redan nu att jag är på gränsen till att ha ätstörningar. För alla säger till mig att jag inte är tjock, men ändå känner jag mig tjock och tycker att jag är det. Jag ska till varje pris gå ner till 51 kg, jag väger cirka 59 kilo just nu. Jag tänker inte väga under 50 kilo för då kommer jag att väga för lite.

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0