Promenad = bra humör

Jag har varit på promenad 2 gånger idag, sammanlagt har jag varit ute och gått 2 1/2 timmar. Jag blir på toppen humör och mår jättebra när jag är ute och går på promenad. Men just nu sitter jag och lyssnar på musik och blir lite deppig. Jag måste jag tänka så förbannat mycket hela tiden. Jag blir så arg på mig själv att jag inte bara kan stänga av hjärnan en stund. Jag orkar inte tänka på vissa saker, det känns bara så jobbigt. Shit happens when you party naked...

Jag ska väl alldeles strax gå och lägga mig. Ska upp tidigt och jobba imorgon. Det känns inte allt för rockigt eftersom jag redan har jobbat 6 dagar, men det är ju bara imorgon och på tisdag kvar. Sen så är jag ju ledig på onsdag. Det går nog bra skulle jag tro...

Natti natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0