Psyksjuk & går på knark

Jag fick höra igår att jag borde tänka lite på vad jag lägger upp på Facebook för folk kan tro att jag är psyksjuk och går på knark. Möjligtvis att jag är psyksjuk för jag är lite psykiskt instabil ibland. Men går på knark det gör jag inte. Jag har aldrig testat knark överhuvudtaget och kommer aldrig att göra det. Fast jag är nog inte psyksjuk heller egentligen. Många skumma saker som jag skriver på Facebook är ju bara på skämt, jag menar ju inte det på allvar. Men tolkar folk det på största allvar, så är det ju deras problem.

Jag var nykter och körde åt några igår. Egentligen borde jag bara ha varit hemma och sovit. För jag var jättetrött igår när jag slutade jobba kl.21. Men jag piggnade till när jag körde runt på gänget. Dessutom så började jag jobba kl.8 imorse. Men jag försov mig. Jag vaknade prick kl.8 och ringde till jobbet & sa att jag hade försovit mig. Jag var på jobbet kl.8.30, så jag blev inte så jätte sen. Jag måste ha stängt av alarmet i sömnen eller nåt. Det är så typiskt att jag försov mig när jag medvetet hade varit uppe sent. Jag måste sluta att ställa upp och köra när jag ska upp tidigt & jobba. Jag är alldeles för snäll av mig, jag har så svårt för att säga nej. Eller det har jag väl egentligen inte, men det beror på vem som frågar. Jag borde ha sagt nej av flera olika anledningar. Ett jag får alltid köra men aldrig åka med & festa, två jag skulle upp tidigt & jobba och tre jag orkar inte med att träffa en viss person. Sen kanske det finns ännu mer anledningar som jag inte kommer på just nu.

Det lustiga är att 3 st killar stötte på mig på ett eller annat sätt igår. Jag gjorde inte mycket väsen av mig och ändå så märkte dom mig. Fast jag har ju hållt på med alla tre på ett eller annat sätt förr i tiden. Men jag tackade nej till alla oanständiga förslag jag fick. Men jag var lite sugen på en del av förslagen. Självförtroendet var på topp igår i alla fall, jag kände mig omtyckt och älskad av alla runt omkring mig. En del sa så snälla saker till mig och sånt gillar jag. Men jag ogillar att folk säger dumma saker till mig istället för att acceptera mig som jag är. Jag är lite speciell, so what? Det är inget kul att vara som alla andra, jag vill vara annorlunda.

Jag funderar på att ha peruk på mig nästa helg, men då kommer folk ännu mer idiotförklara mig. Men jag bryr mig faktiskt inte vad folk tycker om mig. Eller till viss del kanske jag gör det. En del personers åsikter är viktigare för mig andras. Jag vill ju att en viss person ska gilla mig för den jag är och inte bry sig om vad andra tycker. Men samtidigt vill jag bara strunta i karlsloken för han är så konstig. Ena stunden säger han dumheter och i nästa vill han ligga med mig. Han tycker att jag är knäpp, vad är han då??? Han är lika knäpp och konstig som jag, om inte ännu värre. Jag förstår vad folk menar med att vi skulle passa bra ihop, vi är lika dumma i huvudet båda två.

Jag jobbar extremt mycket just nu. Förra veckan jobbade jag 6 dagar, denna vecka har jag jobbat 6 dagar och nästa vecka jobbar jag 6 dagar. Men veckan efter så jobbar jag bara 5 dagar. Det ska bli så gött att få vara ledig 2 dagar på raken... =) Jag ska jobba måndag-tisdag, ledig onsdag, jobba torsdag-tisdag och sen så är jag ledig onsdag och torsdag. Dessutom så har jag ju haft lite extra jobb både förra helgen och denna helg eftersom jag var chafför både fredag och lördag båda helgerna. Men förra helgen tjänade jag ju lite pengar på det, denna helg har jag inte tjänat en krona, jag har bara slösat en massa bensin. Så det arbetet har jag ju inte tjänat nåt på, bara förlorat pengar. Jag är verkligen för snäll, jag tycker inte om att be folk om pengar.

Puss & kram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0