Skönt med ledig dag

Det har varit riktigt skönt att vara ledig idag. Jag sov länge på morgonen och jag somnade en stund på eftermiddagen/tidiga kvällen också. Så jag är rätt så trött efter att ha jobbat 8 dagar och över 60 timmar. Jag är piggare nu eftersom jag har vilat upp mig ordentligt. Imorgon kväll är det dags att jobba igen, men jag måste ändå gå upp tidigt för att tvätta. Jag har så mycket tvätt just nu, jag har ju inte haft tid att tvätta när jag har jobbat så extremt mycket på senare tid.

Jag ska jobba 6 dagar nu och sen så är jag ledig i 2 dagar, det ska bli skönt att få vara ledig 2 hela dagar nästa vecka. Jag har ju inte varit ledig 2 dagar på raken på flera veckor.

Life can only get better... =)

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0