Skumt

Jag har fått värsta konstigaste kommentaren på ett av mina inlägg, jag fattar ingenting av det. På ett sätt låter det positivt och på ett annat låter det väldigt negativt. Så jag tänker inte godkänna kommentaren för jag fattar nämligen inte vad människan försöker förmedla. Personen i fråga skulle nog behöva tänka en extra gång innan den skriver en kommentar, så man fattar vad personen försöker säga.

Dessutom fattar jag inte riktigt varför folk kommentar om dom aldrig har nåt snällt att säga. För jag säger som så har man inget snällt att säga, då är det bättre att vara tyst. Om inte en person frågar vad man egentligen tycker då ska man vara ärlig och säga som det är även om man vet att personen inte kommer gilla det man säger.

Jag har kommit på att jag skriver lite som i gåtor ibland på min blogg. Jag vet att det är egentligen bara jag och ett få tal personer till som fattar vad jag skriver om. Men det är så det ska vara... =) Man ska inte avslöja för mycket... =P

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0