Sovit dåligt...

Jag har knappt sovit nåt inatt, jag har kanske sovit 2-3 timmar eller nåt sånt. Jag hade jättesvårt för att somna inatt. Det kan ju bero på att jag sov länge igår plus att jag somnade en stund på eftermiddagen. Jag tänkte dessutom på en massa saker, så jag kunde inte slappna av. Inatt blir det nog att sova riktigt gött, jag jobbar ju ikväll sen så ska jag ju upp tidigt och jobba imorgon.

Jag var ju tvungen att gå upp tidigt idag, så jag kunde tvätta. Jag hade ju en hel del tvätt, det är skönt att ha det fixat nu.

Det blir att gå upp tidigt imorgon och på lördag också. På söndag har jag sovmorgon. Jag ska dricka lite på lördag, men det blir nog rätt så lugnt så att jag klara av att jobba på söndagkväll. Jag längtar så till lördag för jag har inte festat på tre veckor nu. Det ska bli kul att festa med mina vänner. Jag kommer att vara nykter i 2 veckor sen eller ännu längre beroende på vad jag bestämmer mig för att göra. Jag vet inte riktigt om jag ska dricka eller inte om 2 veckor. Jag får bestämma mig när det närmar sig. Jag kommer i alla fall vara nykter väldigt mycket under dom närmsta månaderna. Jag kommer jobba mycket helger, så jag kommer inte att ha tid att dricka.

Det känns bra att vara nykter en hel del framöver. Jag har funderat på att inte dricka på ungefär 1 1/2 månad efter helgen. Eller så dricker jag 1-2 gånger under den perioden. Jag har inte riktigt bestämt mig för hur jag ska göra än. Det beror nog på vad jag känner efter helgen.

Det känns som om jag borde vara nykter ett bra tag eftersom jag har druckit så mycket under sommaren. Dessutom så håller jag fortfarande på att gå ner i vikt. Det är lättare att gå ner i vikt om jag inte dricker nån alkohol. Det är väldigt mycket kalorier i alkoholhaltiga drycker.

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0