Trevlig dag...

På förmiddagen och eftermiddagen har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. Det har varit skönt att bara slappat och inte gjort nåt speciellt. För närmsta tiden så kommer jag inte kunna ta det lugnt så mycket.

Nu på kvällen så har jag umgåtts med Jenny. Vi har varit ute i det fina väder och snackat skit. Vi var först i hamnen i Åmmeberg och satt där & snackade. Sen så åkte vi in till Askersund och satt i Stadsparken. Vi gungade på hästarna där och sen gungade vi i gungorna. Det var faktiskt rätt så sköj. Vi skrattade nästan hela tiden. Vi kommer på så tokiga saker när vi umgås med varandra. Vi är bra konstiga ibland... hehe. Just de vi matade kaninerna också... =)

Efter det så åkte vi runt några varv. Sen så åkte vi hem till mig och glodde på tv. Olle kom förbi och höll oss sällskap en stund. Jag har precis kommit hem efter att jag, Jenny och Linda var ute på promenad en sväng.  

Nu blir det väl bara att glo lite på tv och sen sova. Jag ska ju nämligen upp tidigt imorgon och jobba.

Puss puss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0