Work all the time...

Jag kommer jobba extremt mycket den närmsta tiden. Jag har tagit på mig en massa arbete, så jag kan få lite plustimmar. Dessutom så vill jag jobba en massa nu så jag varken har tid eller ork att tänka en massa. Jag tänker för mycket på en hel del saker som jag inte vill tänka på. Så jag vill jobba så jag har annat att tänka på. Jag tänker jobba ihjäl mig så jag slipper sitta hemma och vara deppig över saker jag inte kan göra så mycket åt.

Jag är jävligt fattig för tillfället. Jag har köpt mat för mina sista pengar idag, så jag tror att jag kan överleva resten av månaden. Men jag vill ha pengar till bukplastik, raggarbil och sprit. Är det inte någon som är rik som kan skänka mig en massa pengar? Det är några stycken som är skyldig mig pengar, så jag har nog råd att köpa sprit som jag ska dricka om några veckor. För jag ska nämligen dricka 2 dagar innan jag får lön, så jag behöver lite cash till det.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0