Drömmar är skumma...

Jag drömde om folk från det förflutna i natt plus folk som jag fortfarande umgås med. Det är lite skumt, men jag kan drömma om folk som jag inte haft nån kontakt med på flera år. Jag vet inte riktigt varför dom dyker upp i mina drömmar, dom måste ha haft nåt speciellt annars skulle jag väl knappast drömma om dom.

Idag är jag ledig, det är riktigt gött. Det blir väl att bara ta det lugnt idag. Ska gå på en promenad snart, annars har jag inte tänkt att göra några speciellt ansträngande saker. Jag tänker mest bara vila upp mig så jag orkar att jobba torsdag-söndag. Jag kommer att jobba ca: 45 timmar under dom 4 dagarna.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0