Funderingar

Jag har kommit underfund med en hel del saker idag. Jag var ute och gick på promenad i en timme i det fina vårvädret. Det var riktigt skönt och jag hade verkligen tid att tänka på en del saker som jag inte har tänkt på under lång tid. Jag har kommit på att saker och ting är inte alltid som det verkar. En del vågar inte stå för vad dom tycker och tänker eller vad dom känner. Det är synd, men det är inte mitt problem att folk är så fega. Det är dom som förlorar på det i längden.

Jag har ätit som faaan under den senaste veckan, jag har säkert gått upp massor i vikt... suck. Jag kom på förut att jag säkert äter som faaan för att jag precis har slutat snusa. Jag måste ta mig i kragen och sluta äta massa godis eller en massa mat. Jag har i alla fall börjat motionera igen i med att jag gick på promenad idag. Men det gör ju inte mycket effekt om jag direkt efter äter massor av godis... haha. Men men det ordnar sig, jag har haft såna här period förr och dom går över. Jag måste bara fokusera på det positiva med att INTE äta en massa skräp. Dessutom måste jag försöka att gå på promenad åtminstone varannan dag. Sen i sommar får jag simma som faaan. Jag trivs ju som fisken i vattnet... =) Dessutom kommer jag ju att ha snyggare kropp i sommar... =)

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0