Saker och ting börjar ordna upp sig

Det känns helt toppen just nu... =) Denna fredagskväll känns jävligt seg, men det är massor av saker som känns great. I maj ska jag göra bukplastik och bröstlyft, så jag kommer att ha finare kropp till sommaren. Dessutom så köpte jag ett rosa hawaii parasoll idag, så jag kommer att ha det fint på min balkong i sommar när jag & mitt gäng ska sitta där & dricka paraplydrinkar... geee.

Idag kommer jag antagligen att ta min sista snus. Jag är tvungen att sluta snusa inför operationen för att såren ska läka som det ska. Jag hade ju ändå tänkt att sluta snusa efter att jag hade gått ner i vikt, men jag har inte kommit till skott med att göra det än. Men nu så blir det att sluta för jag har en anledning till att sluta.

Förhoppningsvis så kommer jag att köpa nån gammal jänkare till sommaren också, men det vet jag inte riktigt hur det blir med än. Men jag hoppas på att det blir av. Time will tell the tale... Det ser rätt så lovande ut just nu i alla fall, men saker och ting kan ju ändras.

Puss puss...

Kommentarer
Postat av: Sabrina

Vad kommer det kosta dig och var ska du göra det? :)

2011-04-01 @ 23:09:01
Postat av: Amelie

Hej! Jag måste bara fråga, var har du hittat ett rosa hawaii parasoll? :) letar som en tok!

2011-04-04 @ 14:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0