Weirdo...

Jag är lite knasig ibland... hehe. Jag har känt mig helskum hela helgen, jag har skrattat åt typ allt. Mina kompisar undrade vad jag hade tagit för piller, men jag har inte tagit några piller alls. Jag tror bara att det är att jag har jobbat för mycket och sovit för lite. Jag försov mig imorse, det kändes inte allt för toppen. Det har varit en stressig dag i allmänhet, men det lugnade ner sig bara jag slutade jobbet... Det var rörigt på jobbet idag, men men förhoppningsvis är det lugnare imorgon.

Jag drömde skumma saker inatt, jag börjar nog bli lite orolig inför operationen. Jag drömde om att jag hade gjort bukplastik operationen och att jag inte hade ett dugg ont efteråt. Men sen så lossnade stygnen och jag gick runt med ett öppet sår. Lite äcklig dröm, men jag tror att i verkligheten kommer allt att gå bra.

Jag har kommit på en sak. Jag kommer att leva på flytande föda i 3 dagar nästa vecka (skärtorsdagen-påskafton). Jag undrar hur det kommer att gå att dricka sprit under 3 dagar efter att ha varit nykterist i 8 veckor. Jag får nog ta det lugnt dom 2 första dagarna och sen sista dagen kan jag gå all in... hehe. Det blir att vara nykter minst en månad efter påsken sen, så det ordnar sig nog.

Puss puss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0