Eremit???

Jag känner för att bli en eremit, det känns just nästan som om jag är det ibland redan. Jag känner mig emellanåt helt isolerad från omvärlden. Det känns som om jag lika gärna kan säga upp bekantskapen med allt och alla. Det verkar ju inte vara så många som vill umgås med mig längre i alla fall. Jag vet inte vart alla har tagit vägen. Det är väldigt sällan någon hör av sig till mig längre. Jag hör av mig till folk, men det verkar inte som om dom vill ha nåt med mig att göra. Folk kommer med dåliga ursäkter för att slippa umgås med mig. Jag fattar ju det när det visar sig att dom har umgåtts med en massa annat folk.

Jag skulle festa på lördag, men jag vet inte om jag har lust med det längre. Jag funderar på att gå ut i skogen och gömma mig under en sten hela helgen istället. Orka bry sig om alla jävlar. Så jävla trött på allt. Jag känner att jag inte har några krafter kvar, jag orkar inte kämpa för saker som inget är värt i slutändan.

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0