Träffa så många idioter som möjligt och vinn...

Jag vaknade cirka 6.40 imorse och cirka 6.50 fick jag sms av min bror. Så idag har jag gått upp riktigt jävla tidigt fast att jag inte börjar jobba förens kl.14. Jag har gjort lite ärenden, hämtat ett paket och shoppat lite mat. Jag ska väl fixa sista ärendet om en stund... införskaffa alkohol... hehe. Det blir ju nämligen att åka lite cheva och dricka några drinkar imorgon. Får la se vad för glatt gäng som följer med mig imorgon, än så länge är det ju typ bara jag och Jenny. Men men det är nog inga svårigheter att hitta några party människor som följer med imorgon.
Jag tyckte att det var lite lustigt förut, jag brukar knappt se en människa jag känner vanligtvis. Och förut så såg jag två stycken av släktet idiot på mindre än en kvart och på två olika ställen. Hur som helst så var det två personer som jag verkligen inte förstår mig på. Dom har konstig syn på saker och ting. Jag är glad att jag inte umgås med nån av dom, men den ena av dom vill nog inte ens umgås med mig. Personen i fråga hatar ju nämligen mig... Det kan ju bero på lite saker som hände för många många år sen. Jag hatar ingen av dom, jag har bara jävligt svårt för dom. Men men shit happens... får la se om jag ser några mer idioter idag, typ se 3 idioter vinn ett pris. Jag behöver bara se en till... haha. Jag har nog typ redan vunnit i såna fall... haha. Jag är ju typ den största idioten egentligen. Nä, det är jag inte, men lite iq-befriad är man ju ibland. Speciellt när man har tagit sig nån drink eller flera...

Puss & Snusk...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0