Brist på nåt att göra

Snacka om att ha brist på nåt att göra när jag börjar göra rent väggarna och dörrarna i min lägenhet. Jag hade så förbannat tråkigt och frös som faaaan. Så jag var tvungen att hitta på nåt, men nu har jag tröttnat på att städa. Jag har inte riktigt färdig, men det får jag göra nån annan dag.

Jag kanske har sexbrist, det kanske är därför som jag är så rastlös och städar som en tok... haha. Nejdå, jag kan klara mig utan sex i flera år om det är. Inte för att jag någonsin har behövt vara utan sex speciellt länge sen jag förlorade oskulden. Men jag har ju typ inte haft sex under det här året. Men jag har tänkt att ta det lugnt på den fronten ett tag nu. Jag skulle kunna få sex idag om jag vill, men jag tror att jag låter bli. Men man vet ju aldrig med mig. Jag lovar mig själv så mycket som jag inte håller. Jag tänker jämt att jag ska bli lugnare och inte dricka så mycket och leva i celibat. Men det brukar inte bli så mycket med det. Shit happens when you party naked...

Mitt liv är inte speciellt meningsfullt egentligen, så det är nog bara att njuta av livet och ha kul medan jag kan. Det är ingen vits att bara sitta hemma och glo i min egen ensamhet. Jag kan lika gärna festa satan och leka medan jag fortfarande är ung.

Jag är totalt virrig ibland, men det är nog så det är mening att vara... haha. Jag vill så mycket, men det blir oftast skit med det mesta. Så det är nog bäst att inte tänka alls och bara göra...

Jag trivs nog rätt så bra med mitt liv i alla fall. Det finns nog saker som jag saknar, men man får det man saknar när man minst anar det. Så det är bara att köra på.

Jag fryser inte längre i alla fall, så det hjälpte att städa en stund... hehe.

Puss & kram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0