Fixat...

Idag har jag varit iväg och shoppat lite med min bror. Så nu har jag nytt batteri i bilen, det gamla var inte riktigt pålitligt. På fredag blir det att besikta bilfan, så jag får hoppas att den går igenom. Jag håller tummarna för att den gör det...

På lördag blir det antagligen att åka till Hällabrottet. Men det beror helt på om jag har chaufför och folk som vill följa med. Har jag ingen chaufför, så blir det nog att sitta hemma och ta det lugnt. Men har jag chaufför så blir det att ragga upp lite folk som vill följa med. Men jag tror nog att det finns några som är sugna på att följa med. Om jag dricker på lördag, så blir det sista gången jag dricker på ett tag. Jag funderar på att leka nykterist i 2 månader. Så det blir inte att dricka nåt igen förens under påsken. Jag känner att jag vill ta det lugnt ett tag innan det blir sommar och man är mer sugen på att festa. Men men får väl se hur det blir med det hela, jag vet att jag klarar det. Jag har ju gjort det förr.

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0