Fredag idag då

Idag så var jag och Lotta iväg & besiktade min bil. Det blev 3 tvåor, men förhoppningsvis så är det inga svårigheter för pappa och fixa dom. Bilen funkar i alla fall jävligt bra nu, det är skönt.

Snart ska jag iväg och jobba kväll. Imorgon får jag se om det blir att festa eller om det bara blir att vara hemma och ta det lugnt. Det märks imorgon hur det blir. För min del spelar det inte så stor roll om det blir att åka iväg eller inte. Det skulle vara kul att komma iväg, men det skulle även vara skönt att vara hemma och ta det lugnt. Jag kommer att jobba 5-6 helger på raken nu, så det blir väldigt lugnt med festande på ett bra tag. Det känns skönt att veta vad jag ska göra den närmsta tiden, det blir bara att jobba, jobba och jobba. Men det är för att jag ska kunna vara ledig mer under sommaren sen. Det är skönare att ha ledig dagar i sommar än nu under vintern/våren.

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0