Idioter

En del är faaan helt skadade. Bla puckot som tog min mobil telefon, den är ju faaan inte värd ett jävla skit. Helt jävla onödigt att sno den, idiot. Sen så är idioterna som öppnade tonfiskburkarna och ställde dom i skåpen riktigt skadade. Dessutom helt jävla skadat att äckla sig med tonfiskspadet i köket. Sen så är det en del som är riktigt skadade när dom bara berättar sin "sanning" och inte berättar hur det egentligen var. Jag hatar när folk får mig att se ut som en idiot, när dom själva faktiskt är idioter. Jag tycker inte om när folk bara berättar halva historier och inte berättar varför man gjorde en del saker. Suck och stön... Jag kan ju bara säga som så att idioterna förstör ju för alla andra. För jag kommer inte vilja bjuda in folk hemma hos mig om jag inte litar på dom till 100%, och tyvärr så litar inte jag på någon just nu. Det går faaan inte att lita på folk, dom uppför sig som jävla svin.

Det är tur att jag ska dra ifrån idioterna nästa helg och festa med andra människor. Jag kommer inte att vara hemma och festa nåt. Jag kommer nog knappast bjuda hem folk till mig nåt den närmsta tiden. Folk kan ju faaan inte uppföra sig och dom kan fan inte skilja på ditt & mitt. Mobilen är inte värd ett jävla skit, men det är ändå riktigt jävla irriterande att någon har tagit den. För folk försökte få tag på mig igår och undrade varför jag inte svarade. Jag undrar varför den fega jävla fittan som snodde mobilen inte vågar svara??? Jävla fega as...

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0