Jag = segast i Sverige

Jag har inte varit inne på nätet, jag har varit jävligt seg dom senaste dagarna. Jag festade lite grann i lördags och det var jävligt sköj. Åkte Impala och festade med dom bästa... =) Sen så hamnade jag i Mariestad, så jag kom inte hem förens under söndagskvällen. Jag låg typ hela söndagen och hela måndagen. Jag gjorde faaan inget vettigt överhuvudtaget. Jag var så extremt trött, jag pallar inte att vara ute en kväll och festa nu för tiden. Men det blir antagligen att festa igen om 2 veckor. Får se om det bara blir att vara hemma och ta några drinkar då eller om det blir att åka nånstans. Det märks väl.

Ikväll så har jag jobbat, så då var jag illa tvungen att sluta att sega mig och göra något vettigt. Jag ska jobba varje dag i en vecka tid nu. Idag jobbade jag 14-20.30, imorgon 8-16, torsdag 14.30-21.30, fredag 7.30-13.30 + 14-21.30, lördag 8-13 + 16-21, söndag 8-13 + 16-21 och måndag 8-13.30. Så det blir att jobba en hel del den närmsta tiden. Men sen så är jag ledig tisdag, onsdag, lördag och söndag nästa vecka. Och veckan efter så har jag semester. Så jag kommer att kunna vila upp mig ordentligt sen.

Det blir att ta det lugnt en stund nu, sen blir det att sova så jag orkar med morgondagen.

Over and out...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0