Lill-lördag

Ikväll ska jag till Örebro och se John Lindberg Trio med några vänner. Det ska bli kul att gå ut och roa mig lite.

Jag har lite beslutångest inför helgen, jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Om jag ska försöka hitta nån att åka med till Vretstorp, hitta chafför åt pappa & åka till Karlsborg eller bara hitta nåt litet gäng att dricka med hemma. Jag har ingen aning om hur jag ska göra på lördag, jag får försöka styra upp nåt de närmsta dagarna.

Jag är bra lustig ibland. Jag har nog jävligt bra självförtroende. Jag stod nyss framför spegeln och sa till mig själv: faaan va jag är snygg. Hehe... Det viktigaste av allt är ju att tycka om sig själv... =)

Rock'n'roll faktorn ska vara på topp ikväll... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0