Lördag imorgon...

Undra hur jag ska göra imorgon??? Ta det lugnt eller dricka några drinkar... hmmm. Som det ser ut just nu blir det nog att ta det lugnt. Jag har ingen att dricka med, orkar inte leta efter chafför eller någon att åka med. Dessutom känns det inte så rockigt nånstans åka nånstans nu när det är så mycket snö ute. Jag känner mest för att gömma mig under täcket eller nåt.

Jag var så glad att snön började smälta bort och nu så är det en massa äcklig snö ute igen. Usch, jag är så trött på all snö just nu. Jag vill att det ska bli vår.

Får väl se om jag bara glor på film imorgon eller om jag dricker nåt. Dricker jag måste jag hitta någon att dricka med, för jag kommer antagligen inte ta mig någonstans. Det verkar inte vara så många av mina vänner som ska dricka imorgon. Fast som jag känner just nu, så är jag inte sugen på att dricka. Det blev lite för mycket i onsdags.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0