Rastlös

Jag fattar inte varför jag ska vara så rastlös hela tiden för??? Jag är verkligen en rastlös själ... Jag kan inte bara slappa och ta det lugnt, då blir jag rastlös som faaan och nästan börjar klättra på väggarna.

Det värsta är att jag är kvällspigg, så när jag väl känner för att hitta på nåt så är det ingen som vill hitta på nåt med mig. För då tänker dom nämligen sova. Under morgonen och dagen då känner jag inte för att göra så mycket, men när kvällen kommer har jag hur mycket energi som helst. Det är så trist att alla vill sova under kvällen/natten. Det är ingen som vill "leka" med mig då. När jag är ledig vänder jag på dygnet, då är jag uppe hela nätterna. Fast samtidigt så sover jag inte bort hela dagarna, jag går inte upp senare än 11. Jag vaknar tidigt på morgonen även om jag är uppe större delen av natten.

Jag har tråkigt, men det är nog ingen som vill hitta på nåt just nu. Så jag får väl sitta och glo på tvn. Hoppas på att jag kan hitta på nåt kul imorgon. Får hoppas att jag får en tid till veterinären imorgon, jag börjar bli irriterad på att Stig-Elvis skvätter överallt.

Over and out...

Kommentarer
Postat av: Ingeastri

Good contents! fors as well as youngsters. Most effective website I have visited so far. Congratulations!!!!!

2011-09-06 @ 11:36:28
URL: http://ingeastri.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0