Visdomsord

Jag hörde en mening på TV idag som jag verkligen fastnade för: 

"Work like you don't need money, love like you've never been hurt, and dance like no one's watching."

Jag tycker att det verkligen stämmer att man ska leva sitt liv efter det mottot. För då mår man nog som bäst. Jobbar utan att tänka på pengarna man tjänar, då tänker man på allt annat som jobbet ger en. Man vågar mer och är inte rädd för att bli sårad om man älskar som om man aldrig har blivit sårad. Sen att dansa som om ingen tittar, det har med att man ska våga göra saker utan att tänka på vad alla andra tycker. Man ska inte bryr sig så mycket om vad andra tycker och tänker, man ska gör det som gör en lycklig.

Jag tror att jag måste börja tänka lite mer i dessa banor, så ordnar sig nog det mesta i slutändan. Man lever nog ett mycket lyckligare liv... =)

Puss & kram...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0